جشن آغاز امامت امام زمان (عج) برگزار شد 

جشن آغاز امامت امام زمان (عج) برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۹
رقیه ملایی گفت: جشن آغاز امامت امام زمان (عج) با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد به همین منظور به همت بچه های مسجدی کانون مسجد و محله متناسب با این مراسم فضاسازی شد.

«رقیه ملایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: جشن آغاز امامت امام زمان (عج) با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد به همین منظور به همت بچه های مسجدی کانون مسجد و محله متناسب با این مراسم فضاسازی شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه (س) هوکرد بیان کرد: از ویژه برنامه های این جشن، ختم صلوات به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج آن حضرت بود و همچنین توسط بچه های کانون مولودی اجرا شد.



وی اضافه کرد: علاوه بر این نیز هم زمان با شب آغاز امامت امام زمان (عج) با مشارکت بچه مسجدی های کانون آش نذری پخت شده و در ظروف یکبار مصرف بسته بندی شده و در بین ۱۸۰ نفر از اهالی روستا توزیع شد.



ملایی اظهار کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت آغاز امامت امام زمان (عج) برپایی ایستگاه صلواتی بود که در این ایستگاه شکلات و شیرینی بسته بندی شده در بین عاشقان آن حضرت توزیع شده و کلیپ هایی از مولودی پخش شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری بیت الرقیه (س) هوکرد تاکید کرد: این ویژه برنامه ها در راستای ترویج فرهنگ انتظار و دعا برای فرج حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.
 


وی با بیان این مطلب که علی رغم محدودیت های کرونایی همواره سعی کرده ایم که در مناسبت های مذهبی ویژه برنامه هایی را اجرا کنیم، عنوان کرد: هم زمان با شب شهادت امام حسن عسکری (ع) مراسم سوگواری در فضای باز و با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.



ملایی در خاتمه یادآور شد: از ویژه برنامه های مراسم سوگواری، سخنرانی و مداحی ویژه خواهران بود و علاوه بر این نیز آش نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظرف یکبار مصرف در بین اهالی روستا توزیع شد.

پایان پیام/ 586